12 Mart 2014 Çarşamba

Pazartesi Günü Hafta Sonu Gezmesi

2 gün önce pazartesiydi ama ben hafta sonuymuş gibi gezdim saçma oldu farkındayım ama neyse 23 yıldır Ankara da yaşıyorum ama daha gezmediğim yerleri var bende ufak tefek hobi işleri için elyaf,kumaş,ip vs. almak için itfaiye meydanına,saman pazarına falan gidiyim dedim.
Hava yağmurluydu ama ben keyif aldım baya bir yürüdüm iyi oldu.

Gün Sonunda Pizzayı HAK ETMİŞTİK:)

Çok bir şey bulamadım da alamadım da aslında ama güzel bir gün oldu benim için 

Pastel renklere aşığım ben ya bakalım bunlardan neler çıkıcak:)


Sahaflarda görünce hemen kaptım:) E-kitap olarak var aslında bende ama bu kitabı ben eski usül okumayı istedim o yüzden bekledim en kısa zamanda başlarım sanırım bu ay bitenlerde yer alır.


Bu kitabı aldım ama içinde ki yazı beni çok etkiledi.:(
Göremeyenler için .GÖRÜLMÜŞTÜR MUĞLA KAPALI CEZAEVİ MÜDÜRLÜĞÜ damgası var.


Herkese musmutlu günler diliyorum hoşçakalın..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder