6 Kasım 2013 Çarşamba

Bin Muhteşem Güneş MUHTEŞEMDİ!!!!



 Başlıktan da belli olduğu gibi Bin Muhteşem Güneşi okudum ve bayıldım uzun zaman olmuştu uykusuzluktan gözlerim acısa da kitabı bırakamadım 1 bölüm daha diye diye 2-3 günde bitti.Daha çabuk da biterdi aslında ama sınav okul not falan derken ancak işte.Kitap beni alıp alıp götürdü diyebilirim.Konusu hakkında açık bir bilgi vermeyeceğim.Bir çok olay yaşanıyor romanda uzun bir zaman dilimi anlatılıyor ve rejimlerden siyasetten bahsedilirken kesinlikle tarihi,siyasi bir kitap okunuyor hissi vermiyor.



Daha önce yazarın Uçurtma Avcısı adlı kitabını okumuştum oda kesinlikle çok başarılıydı.
Yazmadan önce küçük bir araştırma yaptım Uçurtma Avcısında bir kısım var yolculuk yapıyor ana karakter babasıyla o yolculuğu gerçek hayatta babasıyla yaptığı yolculuktan esinlenerek yazmış:)
Okuyanlar varsa sizler nasıl buldunuz bana söyleyebilirsiniz
Görüşmek üzere hoşcakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder