17 Ekim 2013 Perşembe

Film Önerebilirim.

          Selamlar:)
Biraz filmlerden bahsedelim istedim.Çoğumuz tavsiye üzerine film/dizi izleriz bende eğer bilmeyen varsa diye hint filmlerinden öneride bulunayım dedim.
             1.Herkesin bildiği gibi 3 IDIOTS tam öğrenci filmi bolca gülüp kendinizi sorgulayabilirsiniz.Ortada ki oyuncunun 1965 doğumlu olduğunu da bilin istedim ismi aamir khan müslüman ve çok güzel filmleri var.

               2.MY NAME IS KHAN:Bu filmide birçok insan bilir yine inançlarımızı,insanlığımızı sorgulayabileceğimiz bir film.Şiddetle tavsiye ederim.Başrol oyuncuları bollywood ve dünya da çok tanınır.Erkek oyuncu King Khan diye de bilinir.2 oyuncuda birbirlerine çok yakıştırılır ama malesef  2side başkalarıyla evlidir :(
               3.EK THA TİGER:Bu filminde bazı bölümleri İstanbulda çekilmiştir.Başrol erkek oyuncunun adı Salman Khandır.Çok eğlenceli,maceralı bir aşk filmidir,konu bi anda değişir.Filmin sonunda ki klibi danslarını kesin izleyin derim zira ben zaman zaman açıp sadece klibini izlerim:)




               Birçok hint filmi izledim ama bugünlük sadece 3ünden bahsettim.bu 3 filmin erkek başrol oyuncuları bollywooda 3 khan diye anılır,hint sinemasının belkemiği sayılır.Eğer filmleri izleyip beğenirseniz önerilere devam ederim.Son olarak 3 filmden hangi oyuncular favoriniz ise yorumda belirtebilirsiniz:)Hepiniz hoşçakalın  (: (: (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder