25 Kasım 2013 Pazartesi

Okunmayı Bekleyenler.

Evde yurtta falan derken bir sürü kitabım birikti araya vizeler girdi derken okuma hızım çok düştü.Geçen yıl arkadaşımla ortak 4 set aldık bende gördükçe dayanmayıp alıyorum derken baya oldu yılbaşına kadar birçoğunu bitirirsem d&r sepetimi sipariş edeceğim:)

Önce ki hedefim ana ve nana:)onlar arkadaşımın kalanı benim onlar için acele etmiyorum.


Bunlar tamamen benim özellikle üstte ki ikisine başlamayı çok istiyorum.


Bunlar ise çoook uzun zamandır varlar artık başlamalıyım!


Bunlar arkadaşlarımın Tanrı Daima Tedbil-i Kıyafet Gezer'i okudum çok keyifliydi.
Kesinlikle tavsiye ederim.Yanımda bide Od'u getirdim yarısı bitti bile.:)



Bin Muhteşem Güneş bitti:)


Hala başlayamadım utanıyorum:(


Bunlara hiç elim gitmiyor ama hadi hayırlısı.s


13 tanesini bitirdiğim zaman yeni kitaplar alabileceğim:),İlk önce bitirmeye çalışacaklarımın
listesini de başka bir yazıda paylaşırım
Şimdilik hoşçakalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder