12 Aralık 2013 Perşembe

Mimmmm

Selammm
Sevgili Hazioz mim yapmış mimi için tık okuması çok zevkliydi, yapmak isteyenleri de mimlemiş bende yapayım dedim:)

1.EN SEVDİĞİN RENK

Ben su grubuyum ama toprak renklerini daha çok seviyorum.Kahvenin tüm tonlarına aşığım diyebilirim içinde kahve olan her renk benim canımdır.Yanlış anlaşılmasın diğer renkleri de severim ama kahverengi ayrıdır:)

2.EN SEVDİĞİN ÇİÇEK 

Papatya:) Hem saf hem de biraz kıymeti bilinmeyen bir çiçek gibi gelir bana.Bir sürü de faydası var.Gelin tacımın papatyadan olmasını istediğim doğrudur;)



3.EN SEVDİĞİN YEMEK/SEBZE/İÇEÇEK

Et olmayan yemeğe yemek demem ben:) Sebze olarak karnıbaharı tek geçerim her türlüsünü de yerim.İçecek tercihim genelde kahve olsa da limonlu kolaya da bayılırım:)



4.EN SEVDİĞİN YERLİ/YABANCI ŞARKI 

Bu aralar Grup Seksendört'ün Eller Günahkar'ına fena sardım.Yabancı olarak da  je t'aime'i sık sık dinlerim.

5.EN SEVDİĞİN KOMEDYEN

Beyazıt Öztürk:)



6.EN SEVDİĞİN KIZ/ERKEK İSMİ

Sürekli değişse de şu sıralar erkek için yaman,tufan,rüzgar:)
kız içinse klasik isimlerden zeynep,zehra ve elif olabilir.nil ,doğa,yaprak,toprak bunlarda olabilir:)

7.EN SEVDİĞİN KİTAP 

Edebiyat okuduğum için kitabı bütünüyle değerlendirmem gerekirse yerli olarak Orhan Pamuk Masumiyet Müzesi  yabancı olarak da Margaret Mitchell Rüzgar Gibi Geçti

8.EN SEVDİĞİN YERLİ/YABANCI OYUNCU

Yabancılardan Aamir Khan...of diyorum siz anlayın:)
Yerli olarak da çoğunu seviyorum ben ya ayrım yapamadım:)

9.EN SEVDİĞİN YERLİ/YABANCI FİLM

Yabancı Esaretin Bedeli
Yerli Kelebeğin Rüyası hem edebiyat var hemde aşk daha ne olsun:)

10.EN SEVDİĞİN YERLİ/YABANCI DİZİ

Yerli Merhamet, Beni Böyle Sev
Yabancı bitmiş olsada Lost benim için bir efsanedir.

11.EN SEVDİĞİN YERLİ/YABANCI ŞEHİR

Yerli Ankara
Henüz yurtdışına çıkmadı:(

12.EN SEVDİĞİN GAZETE/GAZETECİ

Hürriyet.

13.EN SEVDİĞİN MEVSİM/GÜN/AY

Yaz Haziran Cumartesi.

14.EN SEVDİĞİN KIYAFET/KIYAFET TAMAMLAYICI/TAKI

Sevdiğim kıyafet sürekli değişiyor ya.s
Şallar her zaman kıyafeti tamamlar
Benim için zarif bir kolye her zaman mükemmel bir kurtarıcıdır

15.EN SEVDİĞİN MAKYAJ MALZEMESİ/BAKIM ÜRÜNÜ 

Rimel...:) Saç yumuşatıcılar malum kıvırcık olmak zor:D

16.EN SEVDİĞİN ÇİZGİ KARAKTER

Casper sevimli hayalet:)

17.EN SEVDİĞİN ANI

Çok özel oldu bu sanki ;)

18.EN SEVDİĞİN ÖZELLİĞİN 

Çok polyanna olmam çoğu kızsa da ben seviyorum her zaman her şeyden iyi bir sonuç çıkarabilirim.Lisede arkadaşlarım kolun kopsa olsun bir tane daha var dersin sen derlerdi.

19.EN SEVDİĞİN HİS

Başarmak:) Beklediğin bir şeyin sonucunu olumlu alabilmek:D

20.EN SEVDİĞİN CANLI

Köpeklerim:) veee diğer tüm hayvanlarım:) 

Mimi yapmak isteyen herkes yapabilir ...

2 yorum:

  1. :)) caspeeeerr bende severdim bak unutmuşum :)) eline sağlık zevkle okudum canım kola da çekti ama evde yok oldumu şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Teşşekür ederim:) kola yok dedin üzüldüm şimdi bende :(

      Sil