22 Kasım 2013 Cuma

Hükümet Kadın 2



Bir kaç gün önceydi sanırım Hükümet Kadın 2 filmini izledim malum Ankara'ya gelmişim Karamanda sinemanın durumu belli bu kadar çok da film seçeneği varken hemen değerlendirdim:)Filmin ilkini de çok sevmiştim ama onu cd den izlemiştim.Çok mesajı olan bir filmdi,çok gülmüştüm zaten 2.yi duyunca merak etmiştim gözüm kapalı girdim film sonuçtan memnun kaldım beklentilerimi karşıladı diyebilirim.Anlayabilene çok güzel mesajlar vardı.
Demet Akbağ'ın oyunculuğunu her zaman ayakta alkışlarım.Sermiyan Midyat ise zekasını ince esprilerle göstermiş oldu.Gülhan Tekinde çok güzel bir performans sergilemişti 2 filmde de.Ona da çok güldüm eğer yolunuz düşerse girin izleyin derim.
Küçük bir detay Arda Turan da ufak bir rolde oynamıştı.
Son olarak xate ile kocasının arasında ki sevgi de çok şirindi:)

Herkese iyi seyirler diliyorum...:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder