19 Kasım 2013 Salı

Sonbaharı Seviyorum Mim

Herkese selammm biraz önce misspoine'nin postunu gördüm bende yapıcam:)



 1.Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler?

Sanırım renkleri:)Çünkü ben kahverenginin tüm tonlarına aşığım diyebilirim

2.Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?

Trençkotlar özellikle kahve tonlarında olanlar:)Bide şallar :)

3.Sonbahar makyaj trendin nedir?

Bu mevsimde makyajın akmaması olayına bayılıyorum.En çok da yine kahve tonlarında farları tercih ederim rimel kesinlikle olmalı ruj rengi çok önemli değil çok cart bir renk olmadığı sürece:)

4.Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek?

Ihlamur,nescafe / yemek olarak belirgin bir tercihim yok.

5.Sonbaharda başlayan Tv dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?

 Sadece 1 kadın 1 erkek,seksenler ve merhameti izlerim.ki bunlarıda televizyonda değil internetten izliyorum çünkü bizim yurdumuzda televizyon var ama odamızda yok:(

6.Sonbahar geleneğin nedir?

Hastalanmak...

2 yorum:

  1. Canım çok mutlu oldummm görünce :) Sonbaharın geleneği kaçınılmaz grip sanırım :/ Sağlıklı musmutlu günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. :)Canım bende sana sağlıklı günler diliyorum:)

    YanıtlaSil