7 Şubat 2014 Cuma

Kitap Demek Mutluluk Demek

Ankara'ya gelmişken Sahaflara gitmemek olmazdı.Zafer çarşısının hemen yanında bir han var adını unuttum ama görünen bir yer gidip görmenizi tavsiye ederim.Yanıma alınacak kitaplar listesini almadığım için çok pişman oldum ama gözüme çarpanlardan bir kaçını aldım.Ciddi anlamda kendimi çok zor tuttum çünkü evde bir sürü okunacak kitap var.

Bunları okumak için o kadar heyecanlıyım ki içim kıpır kıpır oluyo odaya gidip bakıp dokunup geri çıkıyorum :)evet ben biraz deliyim:)

Fotoğraf için kusura bakmayın düzeltemedim.İçine kim bilir kim yazmış çok tuhaf oldum ve direk aldım yaşanmışlıklar düşünceler bunu yazan ya da okuyanlar ne hissetti bunu düşünmek bile heyecan verici.yayın yılı 1978.Ki bence klasikleri eski çevirilerinden okumak daha güzel çünkü o çeviride ki şiirsellik yok o anlam derinliği kaybolmuş olabiliyor.çok çok sadeleştiriliyor.
Fiyatları ise çok ucuzdu ayrıca korsanda değiller.
Yer Demir Gök Bakır 8 tl
Satranç 4 tl 
Pamuk ipliği 10 tl

Bol bol okumalı günler hoşcakalın:)
NOT:Kitapları en son sevgili mehtap da görüp merak etmiştim.

3 yorum:

  1. Ben de tam hepsini okumuştum diyecektim ,adımı görüp sevindim :) . Yeni alınmış kitap gibi mutluluk veren şey azdır. Keyifli okumalar. Bu arada izleyici sorununu çözdüm bu link sayesinde.

    http://bloghocam.blogspot.com/2014/01/blogspotcomtr-ile-gelen-problemler.html


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim size de keyifli okumalar izleyicinizim zaten severek takip ediyorum.:)

      Sil
    2. Link içinde ayrıca çok çok teşekkür ederim:)

      Sil