16 Şubat 2014 Pazar

Şubat Ayı Okunan Kitap Değerlendirmesi

Herkese merhaba,
Bu ay için okuduğum kitaplardan bahsedeceğim henüz ay bitmedi ama bitenler için bir yazı olsun bakalım:)

1.Nana-Emile Zola;Bu ayın ilk kitabı oldu zaman zaman sıkılacak gibi olsam da güzeldi bence severek okudum diyebilirim.Çok fazla içerik hakkında bilgi vermek istemiyorum ama klasikleri okumak isteyip çekinen varsa bence çekinmesinler.

2.Deli Kurt-Hüseyin Nihal Atsız;Bu kitap 2 günde hatta 1 günde bitebilecek bir kitap çok akıcı dil çok güzel olaylar heyecanlı falan kısaca ben çok beğendim Atsız'ın diğer kitaplarını da okuyacağım artık.

ARKA KAPAK

Deli Kurt" Osmanlı tarihinde Yıldırım Bayazıd´dan sonra "Şehzadeler Kavgası" diye anılan devrin tarihi bir romanıdır. Bir bakıma göre de 'Bozkurtlar' da başlayan Orta Asya´daki hayat kavgasının yeni vatan Anadolu´da devamıdır.

Şehzadeler arasında süren ve tafsilatı henüz yeterince aydınlanmamış bulunan çarpışmada Yıldırım´ın oğulları hayat ve taht mücadelesinin hem kahramanca, hem şairane, hem de sefihane bir örneğini vermişler ve birbiri ardınca hayata veda ederek meydanı içlerinden birisine bırakmışlar. Bunlar arasında en talihsizi ve hayatı en az bilineni İsa Çelebidir.

Deli Kurt, İsa Çelebi´nin meçhul bir oğlunun dramıdır. Bu dram daha sonraki asırlarda daha büyük bir şiddetle sürüp gidecek ve yüzlerce şehzadenin hayatına mal olacaktır.
Ayrıca romanda görülen parlak bakışlı,gözlerine bakılamayan kız,hayali bir tip değildir.Zamanımzda Muğla köylerinden birinde böyle bir kız yaşamıştır ve belki de hala yaşamaktadır.Roman yazarı, bu parlak ve büyülü bakışları beş yüz yıl öncesine götürmekle esere çeşni vermekten başka bir şey yapmamıştır.
Kısaca OKUYUN OKUTUN!

3.İçimizde ki Mutluluk-Nermin Güzel;Klasik kişisel gelişim kitaplarından birisi okuması keyifliydi.Fotoğrafını koyamadım çünkü kitap bende değil.


Ve son olarak şu aralar Cezmi'yi okuyorum 130lar da falan ilk başları karışık gelse de şuan entrikalar dönmeye başladı oda keyifli gidiyor bakalım:)

Herkese mutlu pazarlar bol okumalı günler diliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder